top of page

Een nieuw vriendje

Gisteren was het 1 mei en reden we helemaal naar Maastricht om naar de hondenweide op de Sint-Pietersberg te gaan.

Baasje had er natuurlijk weer niet aan gedacht dat het weleens heel erg druk kon zijn in Maastricht omdat ze in Nederland geen 1 mei vieren. Met andere woorden: we waren niet de enigen die het plan hadden om naar daar te gaan voor een dagje uit.

Dus stonden we maar liefst een heel uur lang in de file. Op de koop toe bleek de gps van baasje niet meer te werken, waardoor baasje de weg kwijtraakte. De Sint-Pietersberg heb ik dus niet meer gezien, maar baasje heeft beloofd dat we er nog een keer naar terug zullen gaan. Want daar ligt naar het schijnt een groot losloopgebied en je kan er een lange wandeling maken in het natuurgebied dat er vlak naast ligt.

Dat was dan ook het oorspronkelijke plan, waar helaas niets van in huis kwam.

Dan besloten we maar om terug naar huis te keren en naar het water te gaan.

Het was er erg rustig en ik heb lekker gezommen en met stokken gespeeld:

Na een klein uurtje passeerde een prachtige rednose pitbull reu met zijn nieuwe baasje.

Eindelijk eens een stoere gast voor mij om mee te spelen, dat zie je ook niet elke dag.

Kai's baasje vertelde dat hij normaal niet goed met andere honden overweg kan, of liever gezegd dat andere honden al snel genoeg hadden van Kai.

Maar al snel bleek dat het tussen ons heel goed klikte.

In de toekomst zal ik Kai hopelijk nog vaker zien :-)

O ja, en weet je wat? Ik heb Kai leren zwemmen. Toen baasje het balletje gooide zwom hij me helemaal achterna.

En zoals jullie in het filmpje kunnen zien: ik heb hem helemaal ingepalmd met mijn charmes.

Featured Posts
Recent Posts
Archive
bottom of page